Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2013 21:38 - Психологическо консултиране и подкрепа- Варна
Автор: mogadapomogna Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1013 Коментари: 0 Гласове:
2



image
 Здравейте! Казвам се Пламена Иванова и работя като психолог на частна практика в град Варна. Аз съм приложен психолог, обучавам се за позитивен психотерапевт към „Дружество по позитивна психотерапия”- Варна. Квалифициран психолог съм, отнасям се професионално към работата с клиенти и работя под супервизия. Имам над 6 годишен стаж като психолог в работата с деца, юноши и родители. Извършвам семейно консултиране. Като професионален психолог осъществявам и кризисна интервенция. Занимавам се с професионалното консултиране и ориентиране на юноши и възрастни, такива, които са трайно безработни или желаят да си сменят работата. Помагам при организирането на семинарите, водени от Диана Циркова от "Център за психосоциална подкрепа"- София и конференциите на "Българско психоаналитично пространство"- София и Espace Analytique- Paris. Участвам в разпространението на литература за родители и специалисти. Водя „Приказно ателие за малки и големи” в град Варна.
За контакти и запитвания, относно предоставяните от мен услуги:
Пламена Иванова- психолог-Варна
www.psihologicheska-podkrepa.info



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mogadapomogna
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 227601
Постинги: 222
Коментари: 98
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930